deepvalley Postad 16 juli 2012 Postad 16 juli 2012 hejsan! ibland filmar och klipper ihop jag lite musikevenemang , med några canon hfr 27 och en hfr 26 bland annat! alltså bara billiga grejer! jag skulle vilja göra det lite bättre! har ni några bra förslag att ge mig på kameror till sådana endamål? det tråkiga är väll att jag måste köpa 3 st för att få likvärdig bild, eftersom jag brukar filma med 3 st kameror :/ jag har sneglat lite på en canon xa 10 men det är ju rätt mycket pengar för lite hobbypillande.. 0 Citera
Smörgåsmannen Postad 19 juli 2012 Postad 19 juli 2012 Vad hade du tänkt dig för prisklass för samtliga? Hur brukar du filma, använder du stativ till vissa, och andra inte - är ni flera som filmar etc? 0 Citera
deepvalley Postad 22 juli 2012 Författare Postad 22 juli 2012 jag brukar ha två på stativ, sen har jag en handkamera, och bara jag filmar! prisklass vet jag inte riktigt, något rimligt :) 0 Citera
Smörgåsmannen Postad 23 juli 2012 Postad 23 juli 2012 Rimligt kan ju ha väldigt mycket innebörd. 10-15 000? Mer? Jag har ingen aning om vad HFR-kamerorna kostade när det begav sig. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.