Krapola-ux Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Jag undrar om Adobe premiere pro är det samma sak som adobe premiere pro 1.5??? Tack för svaret!! Ciao! Krapoal/ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anstalter Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Samma sak o samma sak...det e ju i stort sett samma program men lite förbättringar i 1.5 bla att ljudet inte blir cp när man komprimerar det, mer vet jag inte...^o) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 Tja, ljudet suger fortfarande svullen purjo, men programmet i stort buggar inte ut på långa vägar lika ofta! Fanns en del andra förbättringar åsså i funktionsväg, men det är först & främst stabiliteten jag jublat över! :-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts