Jump to content

Manusförfattare sökes!

taurlin

Recommended Posts

Manusförfattare sökes.

Hej!

Jag är sångare/låtskrivare som behöver ett manus baserat på mina låtar.

Jag har uppträtt med mitt band och spelat vår musik rätt upp och ner och vill nu bjuda på något mer under spelningarna. Vid nästa spelning ska förhoppningsvis en bildhuggare hugga fram en bild inspirerad av musiken. Huggandet filmas och kommer att visas på bildskärmar under spelningen.

Nästa projekt är, och det är här jag behöver Er hjälp, att ett par skådisar spelar ett litet drama mellan varje låt som för oss in i nästa låt.

Tanken är att vi kommer spela inför en betalande publik. Då kommer ni att givetvis få ta del av intäkterna.

Sista steget är att vi gör en film av alltihop.

• 3 weeks later...

Inte för att jag är proffs på att skriva manus, men jag är i alla fall intresserad. Har varit med och skrivit ett flertal manus och skulle gärna vilja utvecklas i mitt kreativa skapande. Är en idéspruta och trevlig prick att samarbeta med.

Berätta gärna mer om dina idéer i ett mejl till mig (simonko@aland.net). I sådana fall kanske vi båda är intresserade av varandra? :)

• 4 weeks later...