Malm Postad 20 maj 2012 Postad 20 maj 2012 Det är kanske fel tråd, men jag mste få veta hur vi får tag på lite kontors-miljö... Asså vi behöver en korridor och två kontor. Inget som är liksom för tilltyffsat. Jag vet inte riktigt om jag har sådan stor lust att bygga upp en studio, men om ni har erfarenhet av de så hör av er! Eller om ni vet nått kontor som tar emot oss... Hjälp nu!! 0 Citera
GutteG Postad 21 maj 2012 Postad 21 maj 2012 Finns många kontorshotell, kolla med ett sådant. annars har de flesta företag och kommuner kontor... Bara att fråga snällt. Sen kan det underlätta att veta var ni är, ett kontor i Karesuando kanske inte är så attraktivt om man bor i Malmö... 0 Citera
Sarista Postad 21 maj 2012 Postad 21 maj 2012 ett annat tips är skolor, om det är någon av er som pluggar så kan det finnas något kontor som står tomt, någon som är på semester, etc. 0 Citera
Mattihp Postad 21 maj 2012 Postad 21 maj 2012 Hör med ABF och studiefrämjandet är mitt tips. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.