Gå till innehåll

Let Go - Freerunning 2012 - Kritik önskas!


Patiik

Recommended Posts

Goddag alla glada!

 

 

Tänkte bjuda på en liten rulle ni kan kika på och gärna lämna omdöme på:

 

 

 

Ge gärna tips om hur redigeringen, filmandet och även innehållet kan förbättras eller vad som var bra!

Är absolut inget proffs inom något av områdena men tycker det är riktigt kul att hålla på med samtliga!

 

 

Hoppas filmen sprider inspiration och glädje!

 

- Patrik / Backflip1337 - YouTube

Länk till kommentar
Share on other sites

Du har valt en väldigt effektfull låt. Åtminstone i början av videon, så känns det inte som om redigeringen är därefter. Mitt huvudsakliga tips är att känna musiken och redigera efter den. Genvägar i redigeringen syns på en gång och jag hade väl önskat att man kanske skulle gjort början lite mer effektfull, medan mitten av videon skulle vara lite plattare. Just nu känns det som den lite "hoppigare" delen av redigeringen ligger förskjuten på tidslinjen. Jag tror inte det är rätt väg att göra det på. Jag skulle alltså satsat på flera vinklar till introt av liknande saker. Och i allmänhet mycket korta sekvenser. Medan jag för resten av videon skulle satsat på några lite längre sekvenser, men såklart också en del kortare. Låter det flummigt?

 

Hur som helst, det råkar inte vara gymnastikens hus i Gävle? :D Så brutalt likt, i alla fall.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...