Spaceromancer Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Jag har lagt ut min dokumentär på Youtube. Om du är intresserad av Japan så kan det här vara en bra introduktion till hur livet kan vara därborta. Intervjuer med nitton utlänningar som bor/bodde i Japan, med erfarenheter av landet som pendlade mellan några månader till flera decennier. Videon är på engelska med svensk text. 78 min. https://www.youtube.com/watch?v=2qG6ctTi2Pc 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Härlig dokumentär! Såg halva nu och bokmärkte sidan för att se resten imorgon! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spaceromancer Posted March 29, 2012 Author Share Posted March 29, 2012 :) ! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spaceromancer Posted April 9, 2012 Author Share Posted April 9, 2012 Mest sedda dokumentären just nu på Documentary Net. Documentary.net - Watch free documentaries and movies online 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spaceromancer Posted July 25, 2012 Author Share Posted July 25, 2012 De olika språkversionerna har nu setts över 100 000 gånger på Youtube. Nästan 1000 'gilla' klick och över 300 kommentarer, och nu efter tre månader får jag runt 1 500 nya besök per dag och trenden är stigande. Några få har hittat till hemsidan, och några av dom har betalat för att ladda ner en kopia. Men inte alls så många som jag hade hoppats på. Igår lade jag till en donationsknapp på hemsidan och en uppmaning i slutet av filmen att gå dit och hjälpa till med ett litet bidrag. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spaceromancer Posted February 1, 2013 Author Share Posted February 1, 2013 Det blev lite tjorv med upphovsrätten med musiken på slutet av filmen (jag hade försökt försäkra mig om att allt var OK), så den har varit bortplockad från nätet fram tills för en månad sedan då jag blev klar med en nyredigerad version med musik som jag kan använda. Det kändes lite surt att plocka bort den från Youtube i höstas då hade den runt 7 000 besök om dagen och jag hade faktiskt börjat tjäna lite pengar. Med Youtubereklam, nedladdningar och donationer. Alla språkversionerna finns på hemsidan, och där finns också en musikvideo-version av den nya låten. A Life in Japan - a documentary 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts