Gå till innehåll

A Life in Japan


Spaceromancer

Recommended Posts

Jag har lagt ut min dokumentär på Youtube.

 

Om du är intresserad av Japan så kan det här vara en bra introduktion till hur livet kan vara därborta. Intervjuer med nitton utlänningar som bor/bodde i Japan, med erfarenheter av landet som pendlade mellan några månader till flera decennier.

Videon är på engelska med svensk text. 78 min.

 

https://www.youtube.com/watch?v=2qG6ctTi2Pc

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
  • 3 månader senare...

De olika språkversionerna har nu setts över 100 000 gånger på Youtube. Nästan 1000 'gilla' klick och över 300 kommentarer, och nu efter tre månader får jag runt 1 500 nya besök per dag och trenden är stigande.

Några få har hittat till hemsidan, och några av dom har betalat för att ladda ner en kopia. Men inte alls så många som jag hade hoppats på. Igår lade jag till en donationsknapp på hemsidan och en uppmaning i slutet av filmen att gå dit och hjälpa till med ett litet bidrag.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 6 månader senare...

Det blev lite tjorv med upphovsrätten med musiken på slutet av filmen (jag hade försökt försäkra mig om att allt var OK), så den har varit bortplockad från nätet fram tills för en månad sedan då jag blev klar med en nyredigerad version med musik som jag kan använda. Det kändes lite surt att plocka bort den från Youtube i höstas då hade den runt 7 000 besök om dagen och jag hade faktiskt börjat tjäna lite pengar. Med Youtubereklam, nedladdningar och donationer.

 

Alla språkversionerna finns på hemsidan, och där finns också en musikvideo-version av den nya låten.

A Life in Japan - a documentary

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...