Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag håller på att sätta ihop en dvd med olika klipp.

Har lagt in alla filmer i encore och gjort klart dvd menyn, allt är som det ska i encore.

Men när jag ska ta och skicka ut filmen till en iso så tar den inte med hela filmen. Klickar man på den sista film knappen på menyn så kommer det bara upp en sekund av den, sen kommer man tillbaka till menyn.

Vad är felet? Har gjort så här flera gånger tidigare och det har funkat utan problem.

Tack för all hjälp!

Postad

Spontant känns det som att du länkat knappen till fel kapitel av misstag och/eller använt Override någonstans alternativt satt en End Action på det kapitel du länkar till.

Postad

Ett vanligt problem för mig brukar vara att något i Premiere strulat. Om allting ser bra ut där, ligger problemet hos Encore (som jag har stor problemstatistik om) och då brukar jag stänga ner och starta om programmet.

Detta var enkla lösningsförslag, vet inte hur stor erfarenhet du har av Encore och om de redan testat detta.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...