magnus eriksson Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Har letat efter en extern monitor på runt 5". Köpte en 7" lilliput men den är för stor för mig. Jag använer idag en sony hvr a1 i ett undervattenshus med en 4,3" extern monitor. Monitorn är trasig så jag tänkte tillverka en ny. Några förslag? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jag Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Vad behöver monitorn har för videoingångar? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-G Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Har letat efter en extern monitor på runt 5". Köpte en 7" lilliput men den är för stor för mig. Jag använer idag en sony hvr a1 i ett undervattenshus med en 4,3" extern monitor. Monitorn är trasig så jag tänkte tillverka en ny. Några förslag? Jag har en helt ny Lilliput 5", byta? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isabella Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 kom till min skola på tisdag, vi säljer monitorer på loppis, men de kanske är för stora 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts