Solglitter Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Just nu är en av mina nollbudgetfilmer med i en tävling (Glennville Awards) på Facebook. Tävlingen avslutas på fredag (20 januari) kväll och då vinner den film som har flest likes. Kolla gärna filmen "Dö då!" och rösta på den genom att klicka på gilla-knappen rakt under filmen. Vinsten är teknikhyra som ska användas till kommande filmer och sådana filmer finns det gott om här hos mig! Tack :-) Välkommen till Facebook! Logga in, gå med eller läs mer om oss. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Av ren nyfikenhet, Vad har du tilldelats för pris tidigare? (EDIT, tog mig tid att googla ^^) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shAArken Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Den såg professionell ut, men jag försöker bara förstå vad det var för något. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solglitter Posted January 18, 2012 Author Share Posted January 18, 2012 Av ren nyfikenhet, Vad har du tilldelats för pris tidigare? Jag har vunnit olika festivaler här i Sverige (SFV-festivalen, Värmlands filmfestival Filmörnen etc), sedan har jag fått andra priser för mina filmer (bästa regi-priser, bästa skådespelare, bästa film etc.), men det gäller inte just "Dö då!" - även om den är uppskattad av de som ser filmen. Har också tävlat internationellt med mina filmer i ett tiotal festivaler. Hoppas det är svar på din fråga :-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solglitter Posted January 18, 2012 Author Share Posted January 18, 2012 Den såg professionell ut, men jag försöker bara förstå vad det var för något. Om du undrar vad filmen handlar om så är det ett kommunikationsproblem som uppstår i vårt kommunikationssamhälle när kommunikationerna inte går som de ska. Själva knorren finns där, men det kanske inte alltid är så lätt att hitta den....ibland krävs att man kollar på filmen en gång till.... :-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shAArken Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Om du undrar vad filmen handlar om så är det ett kommunikationsproblem som uppstår i vårt kommunikationssamhälle när kommunikationerna inte går som de ska. Själva knorren finns där, men det kanske inte alltid är så lätt att hitta den....ibland krävs att man kollar på filmen en gång till.... :-) Jo, det förstod jag. Jag blev inte frälst bara, och det är absolut ingenting emot dig, jag har otroligt svårt för svensk i allmänhet och kortfilmer i synnerhet bara. Så ignorera mig. ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solglitter Posted January 18, 2012 Author Share Posted January 18, 2012 Jo, det förstod jag. Jag blev inte frälst bara, och det är absolut ingenting emot dig, jag har otroligt svårt för svensk i allmänhet och kortfilmer i synnerhet bara. Så ignorera mig. ;) Jag ignorerar dig inte, jag tar åt mig av alla kommentarer för det är ju så som man lär sig att bli bättre! Så tack för att du är ärlig :-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solglitter Posted January 25, 2012 Author Share Posted January 25, 2012 Idag är sista dagen att hjälpa till att kolla och rösta på min 2 minutersfilm "Dö då!" - gör gärna det (alltså kolla och rösta)! :-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts