david- Posted December 21, 2011 Share Posted December 21, 2011 Har stött på det sjukaste problemet på länge. Jag har spelat in en tutorialfilm genom en BSR Screen Recorder 5. När jag kollar på den filmen så fungerar den perfekt. Men när jag lägger in den i Premiere Pro och spelar upp den så kastas vissa grejer om. Ibland så hoppar den bakåt till ett ställe tidigare i filmen och tvärtom. Någon som varit med om liknande? Filen är AVI och 24 fps. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric_M Posted December 21, 2011 Share Posted December 21, 2011 Låter som ett problem med keyframes eller codec... Prova kasta in den i Mobile Media Converter och kolla om du kan konvertera den där. Alternativt i Super... Lycka till! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted December 21, 2011 Share Posted December 21, 2011 Garanterat codecproblem. Sett det förr. //M 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david- Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Kanon! Tack igen för så snabba svar! Kör med ett annat program nu :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts