Gahmberg Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 http://img11.imageshack.us/img11/1717/bed2b.jpghttp://img6.imageshack.us/img6/6208/blodig.jpghttp://img600.imageshack.us/img600/6630/handfat.jpg Här är en ny liten kortfilm som jag knåpat ihop i dagarna. Glöm inte att titta i HD Längd: 1.06 min Länk till filmen: Ös på nu med all sorts feedback, uppskattas jättemycket! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattihp Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 Bra bildplanerat, skönt tempo. Riktigt bra ljudidé. Tempot är riktigt nice. Det jag skulle kunna klaga på är väl kanske graden som skulle behöva lite arbete för att det skulle vara riktigt nice. Lite videokänsla i vissa bilder som man kanske vill få lite mer filmiskt. Smakfråga givetvis. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gahmberg Posted December 14, 2011 Author Share Posted December 14, 2011 Bra bildplanerat, skönt tempo. Riktigt bra ljudidé. Tempot är riktigt nice. Det jag skulle kunna klaga på är väl kanske graden som skulle behöva lite arbete för att det skulle vara riktigt nice. Lite videokänsla i vissa bilder som man kanske vill få lite mer filmiskt. Smakfråga givetvis. kul att du verkar gilla den. Graden i mina filmer är abolut någonting jag måste förbättra, har svårt att få till det. Supertack för din feedback! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattihp Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 kul att du verkar gilla den. Graden i mina filmer är abolut någonting jag måste förbättra, har svårt att få till det. Supertack för din feedback! Några tips som jag håller på att jobba på att perfektera är de som ges här kanske kan vara intressant för dig också. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Oller Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 --- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gahmberg Posted December 14, 2011 Author Share Posted December 14, 2011 Lite för mörkt, bilden kändes överlag "video". (Du ville ha kritik ;) Ska tänka på det. Haha, absolut. Kritik är det bästa som finns. Kul att få feedback på det man gör. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
odelberth Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 Tyckte det va bra tempo och bra flow i hela filmen, musiken passade också väldigt bra till! vad menar ni när ni säger att det såg video ut och att de skulle se bättre ut om de var mer filmiskt? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonkolina Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 Jag kan inte förstå vad du vill förmedla med den här filmen, att människan är ett ont mönster när hon drömmer? Den unga damen flög i slutet upp hastigt och verkade vara lite rädd att ha haft en sådan dröm, men något mer ser man inte, kanske hon egentligen började le (efter klippningen). Har Liverpool-kudden något med det här att göra? Tänk på detaljerna! Och gör filmen mycket längre så man förstår lite bättre. Vad är inte bra film utan ett bra budskap/syfte? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts