Gå till innehåll

Kameramän/kvinnor sökes nu på fredag i Stockholm till fet modevisning


skalitz

Recommended Posts

Hej!

 

Jag vet inte om detta är rätt forum att söka personal för den här typen av uppdrag på, men jag provar så får vi se.

 

Jag är ny medlem här på forumet, men besöker ganska ofta voodoofilm och tycker det är en mycket bra sajt :)

 

Jag äger ett företag tillsammans med en av Sveriges största bloggerskor, Tyras.se, vid namn Style by Tyra som säljer kläder och accessoarer på internet.

 

Vi har precis lanserat vår första klädkollektion och arrangerar med anledning av detta en superhäftig modevisning/show på Lobby i Stockholm, nu på fredag, den 16:e december. Showen är ca 25 minuter lång och kommer bl.a. innehålla liveuppträdanden av en dansgrupp samt en av idoldeltagarna i år. Detta skulle vi vilja föreviga på film. Därför söker vi kameramän/kvinnor som vill komma och filma. Vi har tillgång till 2 st Canon 5D mkii, en canon 60D med en rad Canon L-gluggar, ett par GoPro HDHero, som kan avändas under kvällen. P.g.a. lågt ljus och lång cat-walk som måste vara i fokus tror vi att det kan vara bra med "riktiga" videokameror istället för DSLR-kameror i och med det korta skärpedjupet som blir när man filmar med DSLR på stor bländare. Så om du har en egen videokamera är det ett stort plus!

 

Förutom under modevisningen kommer det att vara ett kortare uppträdande senare under natten (en låt) som skall filmas, samt att vi vill ha lite bilder på folket i lokalen.

 

Vi kan erbjuda ersättning i form av presentkort till ett värde av 1000 kr på vår sajt. Kanske kan vara en bra julklapp till någon tjej om du är av det manliga könet?

 

Vi har på Tyras blogg och vårt bloggnätverk ca en miljon besökare i veckan, så filmen kommer att ses av många sedan!

 

Om du är intresserad av att komma och filma och vara med på en riktigt fet fest på fredag är du välkommen att skicka en ansökan till john@skalinformation.com. Skriv gärna med vad du har tillgång till för utrustning som är användbar under kvällen. Då detta äger rum på en nattklubb så måste du vara över 18 år gammal för att söka.

 

Hoppas du tycker detta låter som en kul grej!

 

Med vänliga hälsningar,

John

john@skalinformation.com

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...