remote Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 Jag kan tycka att att det nya utseendet (layouten) på YouTube är sämre. Möjligen är det bättre att "tumnaglarna" är större vilket görs sig snyggare när man visar YouTube på en TV. Men i övrigt tycker jag massor med info gått förlorad, t.ex vänner, profilbeskrivningen om kanalägaren för att nämna ett par saker. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrOddwick Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Designmässigt är den snyggare än förr. Men som du säger är den informationsmässigt halvdan. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JasonCiffe Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Jag tycker inte utseendet gör så jätte mycket. Men till skillnad mot tidigare uppdateringar så har jag märkt en väldigt stor skillnad i uppladdning av videos sen dom ändrade och detta gillar jag stark! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts