Gahmberg Postad 28 november 2011 Postad 28 november 2011 Hallå på er, Igår var det första advent, självklart blev det fika. Eller? Titel: Första advent Längd: 40 sekunder länk: Komigen nu, ge mig lite kritik! Vad var bra, vad var dåligt? vad tyckte ni om den? 0 Citera
Pace Postad 28 november 2011 Postad 28 november 2011 Haha, lite småkul och snyggt klippt. :birp Jag gillar att det är kort och bra - det mesta som läggs ut är för långt. Tänkte lite på vad ni hade för slutarvinkel, det var ju ett irriterande rullande flimmer på alla rörliga bilder. 0 Citera
Jawhns Postad 28 november 2011 Postad 28 november 2011 Haha min första reaktion var nog "Haha va?" Håller med Pace på typ.. allt :) 0 Citera
Gahmberg Postad 28 november 2011 Författare Postad 28 november 2011 Kul att ni verkar gilla den lite iaf :) Flimret beror precis som du säger på fel inställd slutarid, är relativt ny när det kommer både till att filma och kamerainställlningar, men nu fick jag lära mig detta den hårda vägen, flimret syntes ej när jag kollade på displayen, men när jag la in allt på datorn blev man ju lagom glad! Hehe, absolut något jag måste tänka på i kommande filmer! Tack för att ni lämnade några kommentarer, uppskattas! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.