Per_växjö Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Äntligen las min film ut på internet... http://www.filmochtvgymnasiet.se/ klicka på filmer sedan Trapped Mind En bild på mig finns under fliken ansökan... Det största problemet jag hade med denna var ljudet, fixade det med lite musik och vips så blev skräck stämningen bättre :) Det var lite kusligt att filma på kvällen. Hela skolan var tom, bara jag och en kamera... Jag vet att det smög in några stavfel i för och eftertexten men who cares... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabies Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 varför är det inget ljud? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.waga Posted January 30, 2005 Share Posted January 30, 2005 Kul idé men det var lite svårt att hänga med i handlingen.. Ni måste göra det mer tydligt vad det är HAN ser och vad det är VI ser. Nu blev det bara rörigt och det var svårt att fatta vad som hände. Jag tror det hade varit bättre att filma honom när han gick omkring i den tomma skolan än att bara visa vad han ser.. Och slutet? Han hade alltså slagit i huvet? Det kunde kanske varit lite mer genomtänkt.. Men en kul idé som sagt och lycka till med nästa projekt! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per_växjö Posted January 30, 2005 Author Share Posted January 30, 2005 [citat=Rabies] varför är det inget ljud? [/citat] Det måste vara du som har något problem med din dator. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per_växjö Posted January 30, 2005 Author Share Posted January 30, 2005 [citat=Dr.waga] Kul idé men det var lite svårt att hänga med i handlingen.. Ni måste göra det mer tydligt vad det är HAN ser och vad det är VI ser. Nu blev det bara rörigt och det var svårt att fatta vad som hände. Jag tror det hade varit bättre att filma honom när han gick omkring i den tomma skolan än att bara visa vad han ser.. Och slutet? Han hade alltså slagit i huvet? Det kunde kanske varit lite mer genomtänkt.. Men en kul idé som sagt och lycka till med nästa projekt! [/citat] Om jag skulle haft mer tid skulle jag gjort om vissa delar, men jag är ganska nöjd med den ändå. Nej han slog inte i huvudet i början utan han blev galen av allt arbete. "Jag tror det hade varit bättre att filma honom när han gick omkring i den tomma skolan än att bara visa vad han ser.." Jag tänkte göra det så att allt bara var en dröm men det var svårt att hitta någon som kunde spela in efter skoltid... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts