Gå till innehåll

Trapped Mind


Per_växjö

Recommended Posts

Äntligen las min film ut på internet...

 

http://www.filmochtvgymnasiet.se/ klicka på filmer sedan Trapped Mind

En bild på mig finns under fliken ansökan...

 

Det största problemet jag hade med denna var ljudet, fixade det med lite musik och vips så blev skräck stämningen bättre :)

Det var lite kusligt att filma på kvällen. Hela skolan var tom, bara jag och en kamera...

Jag vet att det smög in några stavfel i för och eftertexten men who cares...

Länk till kommentar
Share on other sites

Kul idé men det var lite svårt att hänga med i handlingen..

Ni måste göra det mer tydligt vad det är HAN ser och vad det är VI ser. Nu blev det bara rörigt och det var svårt att fatta vad som hände. Jag tror det hade varit bättre att filma honom när han gick omkring i den tomma skolan än att bara visa vad han ser..

Och slutet? Han hade alltså slagit i huvet? Det kunde kanske varit lite mer genomtänkt..

Men en kul idé som sagt och lycka till med nästa projekt!

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Dr.waga] Kul idé men det var lite svårt att hänga med i handlingen..

Ni måste göra det mer tydligt vad det är HAN ser och vad det är VI ser. Nu blev det bara rörigt och det var svårt att fatta vad som hände. Jag tror det hade varit bättre att filma honom när han gick omkring i den tomma skolan än att bara visa vad han ser..

Och slutet? Han hade alltså slagit i huvet? Det kunde kanske varit lite mer genomtänkt..

Men en kul idé som sagt och lycka till med nästa projekt! [/citat]

 

Om jag skulle haft mer tid skulle jag gjort om vissa delar, men jag är ganska nöjd med den ändå. Nej han slog inte i huvudet i början utan han blev galen av allt arbete.

 

"Jag tror det hade varit bättre att filma honom när han gick omkring i den tomma skolan än att bara visa vad han ser.." Jag tänkte göra det så att allt bara var en dröm men det var svårt att hitta någon som kunde spela in efter skoltid...

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...