Slöööt Produktion Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Tjena, sista året på gymnasiet hade vi som projektarbete att göra en kortfilm och resultatet blev TJEJER SOM GRÅTER I BADHUS I en värld efter döden kallat Leland Spica existerar karaktärer utvalda av universums författare. Kolla och tyck till! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreasingo Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Du har fan-i-mig vunnit över kritikern inom mig. Spelar ingen roll att det inte är "rätt", komiska timingen konstig, att skådespel är off och så vidare, man skrattade och det är det som räknas. Jag gillar att filmen handlar om allt, inga begränsningar, bara kul. Tror det kan vara timingen som ett proffs skulle anmärka på. Den blir off, men då blir det absurt och man börjar gilla det! För att summera upp det: Plan 9 From Outer Space, men MEDVETET. Tummen upp! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts