storyteller Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Jag köpte en lillputt monitor här om veckan och märker att med ML så buggar den ganska myclet, rutnätet delar på sig och menyern ser väldigt konstiga ut.. Någon annan som upplevt samma problem? Eller är det någon inställning kanske ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StenR Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Vad är det för modell? Vilken ingång använder du på monitorn? Har du senaste ML? Har du kollat/frågat i ML-forumet? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
storyteller Posted October 24, 2011 Author Share Posted October 24, 2011 Vad är det för modell? Vilken ingång använder du på monitorn? Har du senaste ML? Har du kollat/frågat i ML-forumet? Det är en Lillputt 7inch 668GL-70NP/H/Y LCD Monitor (Network Innovation | Lilliput 668GL-70NP/H/Y, 7" LCD w flash shoe mount) och jag använder HDMI uttaget på kameran och monitorn. ML vet jag inte vilken version, kanske får kolla om en det finns en ny version av ML, fixade ML för typ 1-2 månader sen :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts