RobinsTaste Posted October 10, 2011 Posted October 10, 2011 Tja! Jag "arbetar" för ett mindre "produktionsföretag" i Halmstad. Vi är egentligen bara tre polare som diggar filmer. Vi skrev ett längre manus om en splatterkomedi som vi ville göra. På skoj började jag söka skådisar. Nu har vi en stor mängd skådisar och ett problem! Kamerautrustningen är billig som f-n. Rena skitkameran! Vi kan låna från en skola, men vi vet att den utrustningen kan vara utlånad ett flertal gånger. Då detta är ett fritidsprojekt med egen budget, tror jag att vi tagit vatten över huvudet. Ingen av oss har jobb och urusel ekonomi. Ska vi hålla oss till skitkameran, eller hur gör vi? Tips o ideer tack! 0 Quote
StenR Posted October 10, 2011 Posted October 10, 2011 Går det inte att boka kameran på skolan? Ni kan ju fråga Film i Halland också: Film i Halland 0 Quote
Mattihp Posted October 10, 2011 Posted October 10, 2011 Bildmedvetenhet och god planering går före kamerakvalitet, särskilt i er genre. 0 Quote
RobinsTaste Posted October 10, 2011 Author Posted October 10, 2011 Tack allihopa! Får se vad som händer. :) 0 Quote
Recommended Posts