Axwell Postad 5 oktober 2011 Postad 5 oktober 2011 Ljudtekniker som även sysslar mycket med film och foto söker projekt att samarbeta på. Komponerar egen musik och spelar själv i de flesta stilar, gör ljudläggning och mix för trailer/film. Håller på med det mesta inom post, även i viss mån filmning, ljudupptagning live samt färgkorr. Hör av er om ett projekt så kan jag säkert ställa upp! MVH Axel 0 Citera
polagon Postad 14 november 2012 Postad 14 november 2012 Ljudtekniker som även sysslar mycket med film och foto söker projekt att samarbeta på. Komponerar egen musik och spelar själv i de flesta stilar, gör ljudläggning och mix för trailer/film. Håller på med det mesta inom post, även i viss mån filmning, ljudupptagning live samt färgkorr. Hör av er om ett projekt så kan jag säkert ställa upp! MVH Axel Tjena Axel, såg att det var ett tag sedan du skrev det här, men kör ändå. Jag arbetar just nu med en interaktiv kortfilm, där vi är snart så gott som klara med klippningen och letar nu efter någon duktig person för ljudmix. Så kanske du är den? Hör gärna av dig för mer information; englund.per (at) gmail.com 0 Citera
Helium Postad 22 november 2012 Postad 22 november 2012 Samma här! Vi håller på med en kortfilm (Action) Många action , spänning scener. Maila mig för mer info markuspie@live.se 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.