SimonFlack Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 "Gilla" våran sida på Facebook för att se fler filmer och få nyheter om uppkommande filmer! http://www.facebook.com/climaxproductions 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantum Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Inte illa! Bra tempo, bra klippt! Helt enkelt en bra teaser! Jag utgår ifrån att det är en effekt-rulle? Dock så är jag inte så förtjust i alla lasersvärd. Känns lite väl mycket Star Wars. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SimonFlack Posted September 25, 2011 Author Share Posted September 25, 2011 Inte illa! Bra tempo, bra klippt! Helt enkelt en bra teaser! Jag utgår ifrån att det är en effekt-rulle? Dock så är jag inte så förtjust i alla lasersvärd. Känns lite väl mycket Star Wars. Tack så mycket! Det är en teaser för de tre sista avsnitten av våran Fight for Reason serie som är korta, dumma och "roliga" action avsnitt. Titta gärna på min kanal för att se resten av avsnitten! Och glöm inte att gilla sidan på Facebook! ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeneralXT Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 När kommer dom sista avsnitten av Fight for Reason ut? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolt_jokern Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Redig bump! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts