ungfilm Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Någon som skall på årets filmfestival i gbg? Nordens största och den 28:e i årgången. http://www.filmfestival.org/filmfestival/ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoeyC Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Jag är tvungen 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungfilm Posted January 25, 2005 Author Share Posted January 25, 2005 Utveckla. Varför? Vill du inte? Är det ingen annan här på forumet som skall på gbg filmfest? Rekommendera gärna någon film isf. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Ska försöka pallra mig iväg! Finns alltif nåt kul att se på :-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zebran Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Jag skall vara i Göteborg 28-30 februari. Jag var ner förra året och såg några bra filmer, så det blir ett besök i år också. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungfilm Posted January 26, 2005 Author Share Posted January 26, 2005 "Gött". Vad är de för filmer ni skall se? Rekommendera gärna. Jag skall se en del kortfilmer, vill se mycket långfilm men jag vet inte vad. Det finns så otroligt mycket att välja på! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josef Harringer Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Passa på att gå på "Under en blågul himmel". Den har sin sista offentliga biografvisning under festivalen. Tyvärr har de missat att ta med den i det tryckta programmet, men den har visningsnummmer #709 (30e jan 2230 Pustervik) Sedan reser "Under en blågul himmel" vidare tilll Miami International Filmfestival... Trailer finns på http://www.filmateljen.com Vi ses i skybaren! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts