plf66 Postad 17 augusti 2011 Postad 17 augusti 2011 Jag har sedan flera veckor försökt registera mig på Vimeo. Alltid kommer sidan upp som börjar med texten "You have been temporarily blocked from Vimeo". Detta från flera olika Internetabonnemang. Eftersom man sen är spärrad från Vimeo minst en dag har jag aldrig lyckats hitta nån info om vad detta är? Är det inte Vimeo man ska använda längre? Youtube har blivit för krångligt tycker jag sen man tvingades hitta på nytt lösenord, om det var google-konto eller vad det var, så där vet jag inte ens hur man loggar in längre. 0 Citera
Max_H Postad 17 augusti 2011 Postad 17 augusti 2011 Weird... mina två konton fungerar iaf. //M 0 Citera
plf66 Postad 17 augusti 2011 Författare Postad 17 augusti 2011 Och du kan registera ett nytt? 0 Citera
Pear Postad 17 augusti 2011 Postad 17 augusti 2011 Mitt funkar perfekt...Prova radera konton du har och skapa ett nytt! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.