Lukas Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Hejsan allihopa, tänkte bara höra om det finns fler skåningar här på forumet? Ni kan väl skriva i så fall! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trollsländan Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Klart d finns. Bland annat jag, går filmutbildning i skurup just nu och är alltid på jakt efter trevliga människor som gör film som man kan diskutera med o göra projekt tillsammans med 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Räcker det med att KÄNNA en skåning? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anstalter Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 haha, tror inte det räknas....Men jag e iallafalll 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Flyttas från Filmcafét. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 [citat=Anstalter]haha, tror inte det räknas....Men jag e iallafalll[/citat] tss, man möter diskriminering överallt i världen ;). Varför föddes jag i Göteborg??!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts