OneManMovieMachine Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Det här är en liten showreel för mina kortfilmer =) Det är till största delen filmer från 2011 och 2010 men även några från 2009. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Oller Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 --- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chang Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Jag tyckte den var bra! Funderar själv på att göra kortfilm (har funderat och haft idéer rätt länge nu) men skulle behöva hitta folk som är villiga att hjälpa till. Köper eventuellt en sjysst kamera nästa vecka :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OneManMovieMachine Posted August 13, 2011 Author Share Posted August 13, 2011 Tack båda =) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Backa Studios Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Showreelen funkade bra för mig. Blev jäkligt sugen på kortfilmerna du gjort och kollade in dem på Youtube. Bra jobbat. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts