Jan-Banan Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Min fråga är om du köper Adobe program via student erbjudandet får du fulla versionen eller en nerbantad version 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Fulla versionen. (Det KAN vara nån skillnad på bifogade 3: e parts program). Boxversionen går att uppgradera till vanlig licens efter studierna. Du får använda bägge versionerna för kommersiellt bruk. //Max 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan-Banan Posted August 4, 2011 Author Share Posted August 4, 2011 Oki undrar om det är fulla versionen i Adobe Creative Suite 5.5 Production Premium också? Eftersom den är så mycket billigare än Adobe After Effects CS5.5. ??? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimster Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Oki undrar om det är fulla versionen i Adobe Creative Suite 5.5 Production Premium också? Eftersom den är så mycket billigare än Adobe After Effects CS5.5. ??? After Effects ingår i CS Production Premmium 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan-Banan Posted August 5, 2011 Author Share Posted August 5, 2011 After Effects ingår i CS Production Premmium Så det är fulla versionen i den också? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Jepp. Alla "Adobe-produkter" är helt kompletta och inga begränsningar. Det som kan skilja är vissa extra plugins etc som ev inte ingår. Plus då att Student & Teacher Edition 5.5 inte kan uppgraderas till en "vanlig/normal/fullpris" CS6 när den slutligen kommer ut vilket Education Edition CS5.5 kan. (Dock inte till en ny "Education Edition CS6" då utbildningslicenser inte kan uppgraderas till en ny utbildningslicens) //Max 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan-Banan Posted August 5, 2011 Author Share Posted August 5, 2011 Okej. tack för svaren, tror jag gör på Student edition eftersom det passar min plånbok bättre ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts