Spaceromancer Postad 29 juli 2011 Postad 29 juli 2011 Inom en snar framtid skall jag lägga ut den här videon på nätet under egen domän, men innan det så tänkte jag ge alla här en chans till en förhandsvisning :) Det är en dokumentär om utlänningar som bor i Japan. Olika personliga erfarenheter och funderingar. Kommentarer är givetvis väldigt välkomna! Videon är på en 1 timme 14 minuter, och filen på 850MB. http://slowlife.se/alifeinjapan.mov 0 Citera
Spaceromancer Postad 29 juli 2011 Författare Postad 29 juli 2011 Glömde säga att den är på engelska utan undertext. 0 Citera
DRiley Postad 31 juli 2011 Postad 31 juli 2011 Introt va lite långt, ialla fall om man inte är säker på vad som väntar om du förstår va jag menar och endel synkar va väldigt konstigt framade, medan vissa va riktigt snygga. Och till å från ser de riktigt proffsigt ut. 0 Citera
Spaceromancer Postad 1 augusti 2011 Författare Postad 1 augusti 2011 Tackar, Vilka ställen tyckte du var konstigt framade? Tyckte du att dokumentären var intressant eller tråkig, orkade du kolla den ända till slutet? Vad tänkte du om musiken som jag använt? 0 Citera
Spaceromancer Postad 3 augusti 2011 Författare Postad 3 augusti 2011 Jag har fortsatt att jobba med videon och har nu ändrat på lite grejer så jag tar bort den här tidiga versionen som har funnits på nätet. 0 Citera
DRiley Postad 4 augusti 2011 Postad 4 augusti 2011 Jaa jag tänkte kolla vilka bilder de va men nu blev de svårt. Den verkar ju intressant men den långa uppstarten fick mig tyvärr att tappa lite intresse. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.