mvincent Posted July 22, 2011 Share Posted July 22, 2011 Jag har nyss bevittnat en av årets största händelser för Norge och undrar om det finns någon som vet vem som gjorde det/varför detta gjordes. Skulle även vara bra om någon har bilder/film på när explosionen hände. Detta är även mitt 100de inlägg och första år på forumet så jag vet inte vad jag ska tycka. Dels för att jag är lite chockerad över händelsen i Oslo men jag är även glad över 100 inlägg-grejen och första året på forumet... Man kan säga att jag är neutral. Tack till alla som svarat på mina frågor om kameror och effekter speciellt tack till sten, du äger! :) -Mvincent 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattihp Posted July 24, 2011 Share Posted July 24, 2011 Varför lade du inte detta i "diskussioner"? o.O 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvincent Posted July 24, 2011 Author Share Posted July 24, 2011 jag vet inte... antar att jag inte såg det kategorin... hur flyttar jag ett inlägg? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted July 25, 2011 Share Posted July 25, 2011 Flyttad från Filmcafét och omdöpt från "Inte film... men varför?". Det är bara vi moderatorer och administratörer som kan flytta inlägg. Engelska Wikipedia om Norge 2011 Norway attacks - Wikipedia, the free encyclopedia Dagens Nyheter - Detta har hänt: Terrorattackerna i Norge Detta har hänt: Terrorattackerna i Norge - DN.SE Ekots artiklar om Norge Attentaten i Norge - Ekot | Sveriges Radio Förfärligt tragiskt. :( 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvincent Posted July 25, 2011 Author Share Posted July 25, 2011 Ok... Tack Pace, och jag håller med, det är tragiskt att någon gör så... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts