Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Som jag märkte då jag läste var det första problemet grammatiken, den är inte dålig och så, men på vissa ställe så står det fel ord, som tex "I could have been worse. I don’t consider it worse THEN our first time together."

Där det står THEN ska det stå THAN (Än) istället för THEN (Sedan). Men du kanske menade att ha ordet här för att det har inte förvärrats sedan deras första gång tillsammans, men men, ville bara säga vad jag såg.

Det var en ganska dyster sketch, fast den är ganska lik hur en människas vardag kan se ut i en värld där det är svårt att få jobb. Slutet gillade jag inte, det kändes som en "Meme" på internet, där det är något meme som det står FML på. Detta är bara min åsikt och andra kanske gillar sketchen, men om jag är ärlig, så gillade jag inte den.

Postad

Förstår tanken med manusen, men hade nog velat ha den längre så att hans problem kunde ha fått en längre fördjupning. Känns också som att han är en amerikan i london och inte en engelsman med tanke på språket...

Sen några saker:

"Finally! He gets the stain of.

JAMES (V.O.) But my life isn’t a totally

failure."

The stain OFF

But my life isn't a total failure el. But I haven't failed totally in my life

Eller något sådant :P

Jobba vidare med manuset, det är inte en jättedum första version.

• 1 månad senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...