StrikerLee Postad 19 juli 2011 Postad 19 juli 2011 En kort sketch jag skulle vilja filma. Säg gärna vad ni tycker och vad som kan förbättras. Återkomma kanske med annan version. 0 Citera
Spassy Postad 19 juli 2011 Postad 19 juli 2011 Som jag märkte då jag läste var det första problemet grammatiken, den är inte dålig och så, men på vissa ställe så står det fel ord, som tex "I could have been worse. I don’t consider it worse THEN our first time together." Där det står THEN ska det stå THAN (Än) istället för THEN (Sedan). Men du kanske menade att ha ordet här för att det har inte förvärrats sedan deras första gång tillsammans, men men, ville bara säga vad jag såg. Det var en ganska dyster sketch, fast den är ganska lik hur en människas vardag kan se ut i en värld där det är svårt att få jobb. Slutet gillade jag inte, det kändes som en "Meme" på internet, där det är något meme som det står FML på. Detta är bara min åsikt och andra kanske gillar sketchen, men om jag är ärlig, så gillade jag inte den. 0 Citera
Mattihp Postad 19 juli 2011 Postad 19 juli 2011 Förstår tanken med manusen, men hade nog velat ha den längre så att hans problem kunde ha fått en längre fördjupning. Känns också som att han är en amerikan i london och inte en engelsman med tanke på språket... Sen några saker: "Finally! He gets the stain of. JAMES (V.O.) But my life isn’t a totally failure." The stain OFF But my life isn't a total failure el. But I haven't failed totally in my life Eller något sådant :P Jobba vidare med manuset, det är inte en jättedum första version. 0 Citera
Mattihp Postad 5 september 2011 Postad 5 september 2011 Har du kommit vidare med manuset? Vore riktigt intressant att läsa en ny version. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.