Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Videotema att en förälskelse är den bästa inspirationen i livet. Detta gestaltas av förälskade par.

Videon avslutas med att visa installationen "Paradiset" som är uppförd i Moderna Museet trädgård, som symboliserar det ljuva livet som Adam och Eva hade i Paradiset. Längd: 2:21.

Använt en kompaktkamera Lumix LX5 i HD 720p. Redigerat i Sony Movie på PC.

Postad

Jag förstår dina kommentarer.

Videon har vissa brister och kanske ska jag tillägga att Video är en "demo" för att marknadsföra musiken. Det är stört omöjligt att få folk att lyssna om det de inte samtidigt får något att vila ögonen på. Demon är till för att hitta en artist och producent som vill ta hand om musiken, sen lär de göra en ny video...

Jag är väldigt glad att du tog dig tid att skriva några kommentarer. Ser gärna att fler kommenterar!

Jag har på kort tid laddad upp 3 st videos. Det finns alltså gott om material för den har tid och vill hjälpa mig att snabba upp min utveckling med att göra musikvideos.

Postad

Apropå stativ. Det är ibland svårt att använda, men du har rätt att jag skulle kunnat använda det i många av mina videoklipp. Ett sånt där enbens-stativ skulle göra susen i mitt fall. Jag går och köper mig ett. Kanske två, se nedan...

Borde köpa ett stativ och skicka till SVT mfl där det blir allt vanligare med filmning utan stativ eller räls. Tyvärr mycket tråkigt att se dessa skakiga bilder. Jag tycker att produktioner som ska ses av så många borde ges en högre kvalitet. Tråkig utveckling...

Postad
Apropå stativ. Det är ibland svårt att använda, men du har rätt att jag skulle kunnat använda det i många av mina videoklipp. Ett sånt där enbens-stativ skulle göra susen i mitt fall. Jag går och köper mig ett. Kanske två, se nedan...

Borde köpa ett stativ och skicka till SVT mfl där det blir allt vanligare med filmning utan stativ eller räls. Tyvärr mycket tråkigt att se dessa skakiga bilder. Jag tycker att produktioner som ska ses av så många borde ges en högre kvalitet. Tråkig utveckling...

Hur är stativ svårt att använda? Om du skall köra handhållet så måste du isf ha stabilisering och koncentrera dig mer på att hålla stilla eftersom de "stötar" i rörelserna som uppstår blir bra mycket mer störande än vad man ser på tv.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...