AndTuts Postad 25 juni 2011 Postad 25 juni 2011 Jag skulle gärna ha lite feedback, men gjorde denn för ganska så länge sedan, så nu har jag after effects, men föredrar apple motion och FCP. Så kom gärna med feedback om vad jag kan förbättra, (OBS: Inte de sämsta mynningsflammorna i världen utan min halva kropp... Introt är slut efter 16 sek ifall ni inte orkar titta på det... Tack på förhand! /Alf 0 Citera
AndTuts Postad 27 juni 2011 Författare Postad 27 juni 2011 Ja vet, jag trodde att det var min dator, men den funkar alltså inte. Men är det inte [ youtube ] (utan mellanslag) så man gör? Nu skrev jag in en länk... 0 Citera
Quantum Postad 30 juni 2011 Postad 30 juni 2011 Har tittat och jag antar att jag ska bedöma alla klippen. Explosion: När en explosion uppstår så påverkas omgivningen. Det gjorde inte din explosion. Det var en hel del jitter runt den och den kastade inga skuggor eller ljus. Och för att vara en öken kom det väldigt lite damm och partiklar. Telefon: Du vet mycket väl att du inte la ner någon större tid på det här... Halv Kropp: Ditt val av kameraplaceringen är väldigt tråkigt. Försök få ner kameran i jämhöjd med dig själv eller jobba med dynamiska bilder. Blodet rinner inte heller. Pistol: För mycket rök och rekyl. Och röken håller sig kvar för länge. 0 Citera
Creat0r Postad 30 juni 2011 Postad 30 juni 2011 Eftersom du bara är 13 antar jag att du kommer fortsätta med sånt här i framtiden så du kommer nog lära dig mer och mer! Efter att ha tittat på din info sida ser jag något som nog är väldigt vanligt hos ungdomar just nu, du lägger alldeles för stor vikt på vad du har för utrustning och vilka effekter du kan göra! Lägg mera tid på intressanta bärretelser du kan utföra istället det är det som gör film intressant. SPECIAL PEOPLE NOT SPECIAL EFFECTS! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.