Julia86 Posted June 24, 2011 Share Posted June 24, 2011 Då så... då köpte jag mig en 550D. Snabbt uppdaterade jag FW och in med senaste Magic Lantern. Funkade klockrent.. det är lite bugigt, så jag tänkte fråga med andra här om ni också märker av detta. Jag stöter på ibland (ibland, inte ofta) att kameran hänger sig när jag skall in eller ut ur i menyn. Ibland hänger den sig när jag switchar mellan stillbild/videolägre, och då är det bara ut med batteriet. Händer inte så ofta, men det är störigt.. Så jag tänkte höra med er om ni har samma problem. Annars verkar ML rätt trevligt, även om det är långt ifrån EX1an jag kör med till vardags, och som videotjej så blir jag en aning irriterad på 550in ibland. Men skall bli lite mer vän med den innan jag säger för mycket... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattihp Posted June 24, 2011 Share Posted June 24, 2011 Aldrig hänt mig, haft i snart ett år. Vilken version har du? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julia86 Posted June 24, 2011 Author Share Posted June 24, 2011 Hmm.. ojdå! Då är det nått skumt. Kör ML-0.2.0.rc1 med FW 1.0.9 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julia86 Posted June 29, 2011 Author Share Posted June 29, 2011 Tydligen måndagsexemplar som jag hade fått... bytte in kameran idag, den nya funkar 100% Så denna tråden = soptunna.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts