stängerniredan Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Gjorde ett litet test att greenscreena in en fotbollsspark. Mest för att testa mograph dynamiken i cinema 4d. Ganska så poänglös men lite kul :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcusstenbeck Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcusstenbeck Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Snyggt! Men... vart försvinner bollen? ;) Eftersom du inte skjuter så hårt förväntade jag mig att bollen skulle studsa tillbaka... eller i alla fall existera efter den träffat väggen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stängerniredan Posted May 31, 2011 Author Share Posted May 31, 2011 Jodå bollen finns kvar, den går igenom väggen å ligger bland bitarna.:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcusstenbeck Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Se på fan! :) Men tycker fortfarande; Eftersom du inte skjuter så hårt förväntade jag mig att bollen skulle studsa tillbaka... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stängerniredan Posted May 31, 2011 Author Share Posted May 31, 2011 Jovisst, hade jag gjort det realistiskt hade jag nog inte ens träffat väggen... :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niklaslarsson Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Ha, gillade den här 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts