marcusstenbeck Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 Denna mycket uppskattade film gjorde jag på uppdrag av LinTek inför universitetsmottagningen vid Linköpings Universitet hösten 2010. Detta är mitt första försök att seriöst animera och filma något. Jag tar emot konstruktiv kritik med öppna armar! Logistik Filmades under två dagar i Linköping. Tyvärr ej samma väder vilket syns en del. Teknik Filmad med Canon 550d med linser 18-55 EF-S och Canon 50mm 1,8f. Slides är filmade med en 1m Glidetrack SD. Det finns en bild på riggen här: http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=28494. Befintligt ljus användes utan mod alls (jag var ensam filmare!). Ljud Efterinspelat och mixat i Logic. Mjukvara Adobe After Effects och Premiere Pro, version CS4. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pompe Posted June 2, 2011 Share Posted June 2, 2011 Jag såg den live under nolle-p, tänkte faktiskt på att den var riktigt bra gjord! Sjukt snyggt filmat :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcusstenbeck Posted June 3, 2011 Author Share Posted June 3, 2011 Tackar och bockar! ;) Vad skulle jag kunna göra bättre om jag gjorde filmen igen? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts