Gå till innehåll

Mannen som alltid valde fel


emilastrand

Recommended Posts

Hej!

 

Här är min senaste kortfilm, mannen som alltid valde fel!

 

är fortfarande fräsch och ny inom detta och har gjort en seriös kortfilm tidigare, så ge gärna konstruktiv kritik och hylla eller såga, så blir jag jätteglad :)

 

Filmen handlar om en deprimerad författare och hans tankar, för att sammanfatta det grovt!

 

http://www.youtube.com/watch?v=kWeF3qAlLaM

Länk till kommentar
Share on other sites

Det verkar som du inte i nybörjare. LP-skivan med stiftet, stängd kökslucka=svart framför kameran, mm.

Jag tor du inte du är nybörjare....................Du kanske driver med oss, eler?

 

I alla fall. Mycket bra film.

 

mvh

/nils

 

Kul att du gillade dom klippen :)

Jo jag är väl ganska nybörjare... Ett inre kaos (som ligger i högerspalten på länken) är den första egenskrivna spelfilmen jag gjort, innan dess har jag hjälpt till i två andra produktioner, producerat ett manus och klippt och gjort andra diverse övningar... Men detta har jag gjort under min gymnasieutbildning som jag slutar till sommaren så jag kallar mig nybörjare!

 

Dock känns denna som ett rejält lyft från förra, iaf för mig :)

 

Så nybörjare är man, men det känns väldigt bra att bli ifrågasatt!: D

 

än en gång - tackar!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...