anders10 Posted May 15, 2011 Share Posted May 15, 2011 Hej! Såg att frågan redan hade ställts an Metz. Men han fick svar på något helt annat! Tänkte också skaffa nya Vegas Movie Studio. Någon som vet NÄR dom brukar uppdatera sina program? Allstå från 10:an till Nr 11 eller 10b eller vad det nu kommer att kallas. Har för mig att att det förmodligen kommer en ny version någon gång nu i sommar. Kan det stämma? Känns ju lite tråkigt att köpa den gamla versionen om den nya står på tröskeln. Vänligen Anders 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smörgåsmannen Posted May 15, 2011 Share Posted May 15, 2011 Vad är nu detta, han fick ju svar? ingen vet, men förra varianten kom förra sommaren. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anders10 Posted May 15, 2011 Author Share Posted May 15, 2011 Förlåt Smörgåsmannen! Sår inte ditt inlägg. Eller så kom det inte upp..får skylla på att min data segar till sig ordentligt ibland. Läste bara vad Remote hade svarat, som inte direkt var svar på frågan..!! Sorry mitt fel Anders 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts