Gå till innehåll

Önskar hyra: HDV-Kamera


Mattihp

Recommended Posts

Hej! Kommer tillsammans med en kompis spela in en annan väns teaterföreställning i Juli. Eftersom jag normalt kör DSLR så behöver jag fixa lite utrustning.

 

Så då tänkte jag fråga här om det är någon som kan tänka sig att låna ut sin HDV-kamera till en van kameraoperatör två dagar i Juli. Smidigast blir det om du bor i Stockholm.

 

Om jag inte minns helt fel så är datumen som gäller 20-21:a juli. Kan erbjuda en liten ersättning, men eftersom detta inte är något med en egentlig budget så talar vi inte direkt om någon stor summa.

 

Det jag behöver är:

 

HDV-kamera med möjlighet till:

10x optisk zoom eller mer.

Manuell bländare

Manuell skärpa

 

Det är också en fördel om den har ett ganska tåligt batteri utifall det är omöjligt på grund av lokalen att koppla upp den till ström.

 

Jag behöver också strömadapter till kameran. Om ni tror ni har vad jag behöver; skicka ett meddelande här så diskuterar vi pris :)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Finns det någon som kan tänka sig att hyra ut sin kamera? Inspelningen kommer ske 22:a juli, men på grund av resande skulle jag behöva kameran senast på kvällen innan och kan lämna tillbaka på dagen efter. Så datumen blir 21:a till 23:e Juli. Jag har själv stativ och annat.

Länk till kommentar
Share on other sites

Gäst
Detta ämne är nu stängt för inlägg.
×
×
  • Skapa nytt...