Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Några större missar rent filmmaking-wise var ju 180-gradersregeln och ljudet som.. Ja jag vet inte riktigt vad som hände där (Kamerans inbyggda mic?). Annars flöt det på i en behaglig takt, fast din Color Correction kändes som om du bara valt något Magic Bullet preset på måfå - Ta det lugnt med Diffusion när syftet inte är att förmedla en varm och behaglig känsla, skulle funkat mycket bättre med skarpa bilder och kalla färger :)

Du lyckas ändå berätta en historia från början till slut, och det får du ett stort plus för! :D

Postad

Tack för din kritik mega99 :) , ja de där med 180-gradersregeln och ljudet är lite jobbiga missar, fixade allt berättar ljud ca 1 h före deadline, och yes det blev inspelat med kamerans inbyggda mic tyvärr. Sedan Color correction biten har jag även fått kritik av från min lärare, vet knappt själv varför jag valde "warm and fuzzy" preseten i magic bullet, haha.

Kommer defintivt undvika samma misstag i framtiden iallfall!1

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...