Kewlpopsicle Postad 9 maj 2011 Postad 9 maj 2011 Kortfilm for mitt final editing projekt. Blev annu ett endags projekt tyvarr. http://i55.tinypic.com/35choav.jpg 0 Citera
Mega99 Postad 9 maj 2011 Postad 9 maj 2011 Några större missar rent filmmaking-wise var ju 180-gradersregeln och ljudet som.. Ja jag vet inte riktigt vad som hände där (Kamerans inbyggda mic?). Annars flöt det på i en behaglig takt, fast din Color Correction kändes som om du bara valt något Magic Bullet preset på måfå - Ta det lugnt med Diffusion när syftet inte är att förmedla en varm och behaglig känsla, skulle funkat mycket bättre med skarpa bilder och kalla färger :) Du lyckas ändå berätta en historia från början till slut, och det får du ett stort plus för! :D 0 Citera
Kewlpopsicle Postad 9 maj 2011 Författare Postad 9 maj 2011 Tack för din kritik mega99 :) , ja de där med 180-gradersregeln och ljudet är lite jobbiga missar, fixade allt berättar ljud ca 1 h före deadline, och yes det blev inspelat med kamerans inbyggda mic tyvärr. Sedan Color correction biten har jag även fått kritik av från min lärare, vet knappt själv varför jag valde "warm and fuzzy" preseten i magic bullet, haha. Kommer defintivt undvika samma misstag i framtiden iallfall!1 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.