Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej,

Jag är en kompositör/musiker bosatt i Köpenhamn. Jobbar på att bygga upp min erfaranhet inom filmkomposition och söker därför projekt att tonsätta.

Lyssna på några av mina kreationer från Soundcloud, några låtar kan jag också bevilja tillstånd att andvända i produktioner men en del är signade till ett förlag.

Kontakta mig först, antingen via PM eller lindahl.f@gmail.com.

Fredrik Lindahl's Spotlight page on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free

Kräver i nuläget inte betalning men självklart credits.

Mvh

Fredrik Lindahl

• 1 månad senare...
Postad

Skulle gärna ha musik till en kortfilm... Den är klar men skall colorcorrectas klart och laddas upp på YT, så kan du väl ladda ner den. TACK PÅ FÖRHAND PM:AR när den är uppe

• 3 veckor senare...
Postad

Hej.

Jag kommer nog att behöva din hjälp till min promo vid. av mig. När den blir klar..... Jag kommer att ha dig i åtanke!

Hur känner du för epic- eller rock musik?

:bire

Postad

Hej Trickrider,

Måste erkänna att jag mycke sällan komponerar i den stilen. Men låt mig göra ett försök, du har ju ingeting att förlora. Hör av dig när den är klar!

• 2 veckor senare...
Postad

hej! Jag skulle gärna behöva din hjälp, jag gör en actionfilm och behöver t.ex trailer ljud. Den är en bra bit från klar än, men kommer att kontakta dig direkt när den är klar. Självklart ska du vara med i credits, denna film kommer säljas i hela sverige så du kan som en liten bonus bli lite känd. PM:ar dej när all inspelning samt ihopklippning är klar. Tack på förhand!

• 4 månader senare...
Postad

Jag kommer också behöva en hel del enklare slingor, både till dokumentärer och till filmproduktion. Tyvärr verkar inte länken till soundcloud funka, men lägg gärna upp en ny länk så ska jag lyssna på vad du komponerat! :)

• 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...