Amatören Posted January 13, 2005 Share Posted January 13, 2005 Jag har precis installerat Avid Xpress pro, och programmet fungerar som det ska förutom att jag inte får ut något ljud ur datorhögtalarna. Kopplar jag in kameran via firewire hör jag ljudet via kameran, men förstås med fördröjning. Övriga ljud på datorn fungerar via högtalarna. Är det någon som vet vad det är för fel??? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phil Madison Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Precis samma sak har hänt mig! Jag installerade det igår jag fattar inte vad det beror på så jag ringde SVT för dom redigerar i det, men dom kunde häller inte svara =( 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Nu var det ett tag sen jag hade Avid installerat men jag vet att jag också fick trixa lite för att få ut ljudet med. Jag fick iallafall ut ljudet genom att gå in i ljudkortsinställningarna i Avid och testa alla de olika utgångarna man kan välja där. Sen kan det bero på vilket ljudkort ni har också; alla stöds inte av Avid. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts