Gå till innehåll

Långfilm, Inspelningsledare, A-foto, B-foto, A-ljud, Passare.


Hat on lady

Recommended Posts

Hejsan!

 

Vi ska spela in långfilmen "Fröken Julie" på ett slott i Laholm i sommar. Det ska inte bli en filmad pjäs utan en riktig spelfilm som ska utspela sig 1927. Vi kommer bland annat använda 2 stycken REDcam, lyftkran, steadycam och riktigt bra ljus och ljud. Bakom mig har jag distributörer inom bio, DVD, skola och internet. I somras gjorde ungefär samma team novellfilmen Amalia, se trailer nedan. Erik Hassel kommer att vara DOP och Mikael Berg regissör.

 

Amalia, trailer

 

Jag söker nu erfaren Inspelningsledare, Kameraoperatör, 2 st B-foto, A-ljud, Passare. För B-foto är erfarenhet från REDcam ett måste och för A-foto ett plus. För de andra rollerna är erfarenhet av filminspelning måste. Jag söker inte assistenter, statister eller något annat.

 

Jag har fått tag i pengar för teknik, efterproduktion, kläder, smink etc. Lönen består av 10 000 kr ex moms, mat under inspelningen samt boende på slottet. Dessutom så blir man delägare i filmen och tar del av eventuell vinst. Jag jobbar hårt och har en del spännande möten framöver och hoppas på att att kunna erbjuda en högre grundlön. Men det är absolut inget som jag kan lova i dagsläget. Det gäller sex veckor 13e juni - 22 juli samt restscener 4-5 augusti.

 

Messa mig här eller skicka ett mejl till info@hatonlady.com om det verkar intressant.

 

Vänliga Hälsningar

Mattias Dimfelt, Filmproducent

Hat On Lady

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...