Spaceromancer Postad 14 februari 2011 Postad 14 februari 2011 En kort trailer (en minut) som jag gjorde för ett år sedan. 'A Life in Japan' är en dokumentär som handlar om utlänningar som bor i Japan. Varför de valde att flytta dit, bra och dåliga erfarenheter, mm. 0 Citera
Walter Postad 15 februari 2011 Postad 15 februari 2011 Det här gillar jag. Du lägger fokus på människor som har något att berätta. Hoppas man framöver kan ta del av en färdig produktion, Walter håller tummarna! 0 Citera
Spaceromancer Postad 17 februari 2011 Författare Postad 17 februari 2011 Den färdiga videon kommer att finnas för nedladdning någon gång i sommar. Kommer också att kunna beställas som DVD om man skulle föredra det. Jag skall vara klar med redigeringen om en månad ungefär, och sedan skickar jag den till en festival i Japan och hoppas att den blir accepterad. Beror kanske på hur mycket kritik av det egna landet som arrangörerna tolererar :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.