Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hallå Allihopa.

Jag letar efter TV produktions bolag eller någon/några som kan tänka sig att tänka sig att producera ett färdigt matrial. Det är en idrotts event som kommer att sändas i TV i eftersändning (om jag kan hitta ett TV produktion med min budget).

Jag kan anlita ett proffisionelt TV produktion bolag, men tyvärr så begär dom mycket mer än vår budget.

Därför vänder jag mig till er. Om någon är intresserad eller känner någon, var vänlig meddela mig för närmare information. Det är en dags arbete/filmning som varar ca 3 tim. Efter det skall det redigeras till ca 1.5 tim färdig matrial. Jag räknar med 3 kameror.

Det kan vara ett bra tillfälle för någon att visa upp sig och få deras matreial TV sänt. Skulle jag hitta någon som matchar min budget, så att jag kan få eventet TV sänt, finns det stora möjligheter för större samarbete i framtiden.

Tack

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...