Gå till innehåll

Billig dolly i klass med panther och fisher


Peus

Recommended Posts

Hej ni alla, vet nu inte direkt om denna fråga passar här i videoteknik men testar då det inte finns någon grip/pass/el-avdelning här i forumet (kanske vore något att starta?).

 

Som rubriken avslöjar är jag på jakt efter en åkvagn/dolly, men inte vad som helst utan lite värre grejer.

 

Jag är på jakt efter en "billigare" ersättare till en super panther eller en Fisher 10a etc.

Nu snackar vi utrustning som vanligen kostar flera miljoner så att lägga ett par hundra papp är högst rimligt.

 

I och med att det kommer nya billiga asiatiska företag som t.ex: http://www.farseeingvideo.com så kommer det även billigare ersättningar för utrustning men ännu har jag inte hittat en relativt billig men fullfjädrad dolly.

 

Någon som har sett eller hört något?

 

Jag är även på jakt efter en lite större kran med remote head för en förhållandevis billig penning om ni känner till något om en sådan.

 

Tusen tack för alla eventuella tips, mvh /Pontus w

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...