Jump to content

Recommended Posts

Posted

Försöker kontakta dem med just nu faktiskt, får jag något vettigt tillverkar jag ett par tassar om det skulle vara intressant.

Ek eller alu beroende på vad som finns =)

Posted
Försöker kontakta dem med just nu faktiskt, får jag något vettigt tillverkar jag ett par tassar om det skulle vara intressant.

Ek eller alu beroende på vad som finns =)

Gärna, det bara höra av dig när du hittat.

Posted

Har nu satt igång en lite process i allafall, skickade bild till igus på en slider jag gillar

och bad dem gissa vilken typ av spår och vagn det var och har nu lagt order på detta.

Ska slänga ihop allt i en cad-fil och sedan visa hur jag ska göra med mitt så kan du se om det verkar passa dig ifall du vill beställa samma

Posted
Ifrån Igus, bara maila och prata med dem, den svenska delen då =)

Vet du vad namnet på slidern (inkl allt) är? Ska slå en signal till dem imorgon (troligtvis stängt nu) och göra samma beställning som du.

Posted

Det ska vara allt på den sifferkombinationen jag fick, 1000mm spår, 15cm lång vagn samt lås.

Så här skrev dem till mig:

" Komplett med åkvagn med klämma heter artiklen:

WK-16-60-X-01-YYYY-HKA

X= 10, 15, 20 vilket betyder längden på åkvagnen i cm.

YYYY= längd på skenan i mm."

Det jag gjorde var att få dem att gissa vad som användes till dessa:

http://www.scandinavianphoto.se/img/img_large/314354.jpg http://www.scandinavianphoto.se/img/img_large/314354_3.jpg

Posted

Ah men fötterna har i allafall en design som funkar nu, blir dock lite trevligt trä om det är problem =)

Har en helt egen unik design p G i Alu som blir en liten one off till mig själv att skryta med =P