haggardhero Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 ett lite prosjekt som har pågått en stund.. gi tilbake meldinger ;) http://www.byol.tk filmer både under "Downloads" og under den store linken midt på siden som heter X-mas calendar.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse_laser Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 Någon speciell du kan rekommendera? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 hmm... jag har nog bara en sak att säga "cky". öhm, jag tycker att det här var ett patetiskt försök att verka anarkistiska och "tuffa". Hur många gånger kommer ordet "shit" upp på sidan egentligen? ;) Alltså, okej, jag tycker det är kul med föreningar som håller på med helt skeva grejer och så, men vafan! kom på något eget istället för att efterlikna. P.S. "snode snaja, pile de raja" är jag inte duktig på danska? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts