yooonis Postad 14 november 2010 Postad 14 november 2010 Är jag den ende som sett den här reklamen här på voodoofilm? Den om att göra en 5 min film om psykisk ohälsa där man raderar fördomarna om psykiska sjukdomar. Låter jäkligt intressant. Men svårt. Hur fasen ska jag få med flera års erfarenheter och tankar och idéer om min psykiska ohälsa i en liten 5 minutare? Plus jag är ju inte hundra än. Men men nästan kanske. Och dessutom har jag idéer som redan nu kanske BEKRÄFTAR en del fördomar. Som att jag är lite gälen helt enkelt. För det är jag. Men inte dum. Inte någonstans. Och inte svag. Den som säger nåt annat är ignorant. //Yonis 0 Citera
Pace Postad 14 november 2010 Postad 14 november 2010 Eftersom bannern försvinner om ett par dagar kommer här en länk för alla som inte hunnit se den: http://www.hjarnkoll.se/Engagera-dig/Filmtavling/ 0 Citera
yooonis Postad 14 november 2010 Författare Postad 14 november 2010 Jag ska nog allvarligt talat fundera på att verkligen va med i den tävlingen, absolut. 0 Citera
Pace Postad 17 november 2010 Postad 17 november 2010 Sedan finns det en tävling i Washington på ämnet psykologi: Announcing the First APS Film Festival! Fritt för alla att delta, gratis, så länge det finns undertexter på engelska. Kan ju vara värt att skicka in där också. :) 0 Citera
Davido Postad 17 november 2010 Postad 17 november 2010 tydligen är tävligen bara för studenter "Tävlingen är öppen för alla som studerar film på gymnasie-, högskole- eller universitetsnivå." 0 Citera
yooonis Postad 18 november 2010 Författare Postad 18 november 2010 Tror t.o.m jag läste det där men sen glömde bort det! Kanske bättre att satsa på Washington grejen. Meeen känns inte som om jag har en direkt chans där... =( 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.