Mandork Posted February 11, 2003 Share Posted February 11, 2003 http://www.oscar.com/images/ai/oscar_print_page.gif Några av oss har tidigare spekulerat kring vilka filmer som skulle/borde nomineras, och nu har vi facit i hand. Notera att denna tråd handlar om vilka ni tror eller tycker ska vinna och inte om nomineringarna. Om ni har klagomål på dessa får ni skriva i Oscarsnomineringar 2003?. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted February 11, 2003 Share Posted February 11, 2003 Martin Scorsese tror jag har en hyfsat stor chans att ta hem en Oscar. Inte på grund av Gangs of New York (som var en av hans sämre filmer), men på grund av att han varit värd den i mer än 30 år. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKW Posted February 27, 2003 Share Posted February 27, 2003 Jag kan tänka mig att Adrien Brody får med sig en Oscar hem, om inte Nicholson ska få sin "obligatoriska" Oscar, så klart, hehe. Intressant kommer det att bli i alla fall. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts