herrfisk Postad 10 februari 2003 Postad 10 februari 2003 Haloj! Jag håller på med en film men har svårt att hitta en bra låt. Innan förtexterna så är det en scen där två män diskuterar och när den ena sätter sig i bilen så sprängs den. Efter det så kommer förtexterna och första låten spelas. Den bör vara en tung låt som passar bra in i en action rulle. Snälla hjälp mig! Mvh Filip H 0 Citera
sluten_cell_nr13 Postad 10 februari 2003 Postad 10 februari 2003 Oj, svårt att veta vad för stämning det är som du vill bygga upp när man får så lite info. Det finns ju många olika typer av tung musik. Själv är jag ett stort fan av kontraster och skulle nog valt något helt annat, kanske vals... =) 0 Citera
herrfisk Postad 11 februari 2003 Författare Postad 11 februari 2003 Hej. Tack för svaret Jo jag gillar också kontarster men tror inte att de som ska se den kommer förstå den. Ingen som har något förslag på låtar? Ge mig massor av förslag jag blir glad för det minsta lilla... /Filip 0 Citera
sluten_cell_nr13 Postad 11 februari 2003 Postad 11 februari 2003 Men det finns många olika typer av actionfilmer. Svårt att ge förslag när man inte vet vilken du kör... 0 Citera
herrfisk Postad 12 februari 2003 Författare Postad 12 februari 2003 Helt vanlig HW action rulle tex die hard. Med bara pistoler och explosioner och ingen vidare story :-). Lassa upp lite bra låtförlag bara. /Filip 0 Citera
David regi. Postad 18 januari 2004 Postad 18 januari 2004 Nåt med Rammstein, In Flames eller POD kanske. 0 Citera
David regi. Postad 18 januari 2004 Postad 18 januari 2004 Metallica har många riktigt tunga låtar också. Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler §3. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Pace. Kazaa må vara ett bra fildelningsprogram, men fildelning av upphovsrättsskyddat material är inget vi uppmuntrar till här. Mvh Pace Administratör, Voodoo Film forum 0 Citera
David regi. Postad 18 januari 2004 Postad 18 januari 2004 Har hört att det enda olagliga med det programmet är att sprida filerna. Alltså ladda hem- okej. Låta andra ladda ner av en- inte bra. MVH /David 0 Citera
Pace Postad 19 januari 2004 Postad 19 januari 2004 [citat=David regi.]Har hört att det enda olagliga med det programmet är att sprida filerna. Alltså ladda hem- okej. Låta andra ladda ner av en- inte bra.[/citat] Piratkopiering uppmuntras inte i någon som helst form på detta forum och det var av den anledningen inlägget redigerades. Inte för att nedladdning av upphovsrättsskyddat material skulle vara olagligt, för det är det inte än så länge. Däremot användningen av det. Det må vara en tolkningsfråga om just det här inlägget kan tolkas som en uppmaning att sprida piratkopierad musik. Men för piratkopiering råder här nolltolerans, så då redigerades inlägget. Det är lika för alla. 0 Citera
pekivan Postad 19 januari 2004 Postad 19 januari 2004 Bara för att man ger musikförslag till en liten amatörfilm behöver det inte betyda att man har laddat ner musiken från Internet!!!!! 0 Citera
Pace Postad 19 januari 2004 Postad 19 januari 2004 [citat=pekivan]Bara för att man ger musikförslag till en liten amatörfilm behöver det inte betyda att man har laddat ner musiken från Internet!!!!![/citat] Nu var det inte frågan om musikförslag utan en hänvisning till hur man kan tillgodogöra sig upphovsrättsskyddad musik (det var det som redigerades bort). 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.