Dark_tree Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 Tjena boys n girls! Jag har lite problem med min laptop..det är ingen redigerarlapop egentligen, men jag har ett projekt som jag eftersläpper och jag behöver mer kraft för att det ska flytta smidigare..ust nu går det inte alls redigera..Jag kollade på HPs hemsida men fick inte rätt på svar kring vilken ramminne jag bör använda.. Som sagt i titeln har jag en hp pavilion dv5213eu..Vill hitta en ramminne till den som passar.... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GutteG Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Hittar inte din dator i konfiguratorn hos Komplett. Men en snabb googling ger denna sida Vilket borde innebära att dessa minnen passar Men kolla vad det är för något som sitter i för närvarande. Det står ofta på vad det är för typ av minne. Det kan även vara så att det är 2*512MB som sitter i och då får du ju i praktiken bara 512MB extra per 1GB minne då du måste byta ut de gamla. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts